Miły spacer z dziećmi w Tatrzańskiej Łomnicy. Na 1 godzinę, może dwie, to zależy od Ciebie - i dzieci 🙂

Byliśmy zarówno latem jak i zimą. Piszę po zimowej wizycie.

W Tatrzańskiej Łomnicy można zaparkować na głównym parkingu. Następnie kierując się znakami kierunkowymi w stronę ogrodu botanicznego… no cóż, po lewej stronie pod górę pod ogród botaniczny. Stamtąd piękny widok ze zdjęcia otwierającego. Na wzgórzu znajdziesz już drewnianą bramę, która wita na szlaku Prameniska. Czekamy na drewniane kładki nad płynącą wodą, mokradła z chronionymi zwierzętami, które moglibyśmy tu spotkać. Wzdłuż ścieżki będą nam więc towarzyszyć tablice objaśniające, a w kilku miejscach są też wieże, na które można się wspiąć i obserwować okolicę.

Spacer był dziś trudny, wszędzie było dużo lodu i twardego śniegu. Dzieci były często z tyłu. Spacer wzdłuż drogi, ale później także po drewnianych kładkach, był dość trudny nawet dla dorosłego, ale razem w jednym kierunku przeszliśmy bez uszkodzeń 🙂

Następnie dziewczyny wysłaliśmy drogą asfaltową w kierunku „obozu Tatranec”, który znajduje się przy głównej drodze. Mój ojciec i ja wróciliśmy ścieżką do miejsca startu, gdzie zaparkowaliśmy nasze samochody. Następnie zabraliśmy dziewczyny przy drodze.

Zastanówcie się więc, jaka będzie nawierzchnia w czasie Waszej wizyty, ale koniecznie idźcie 🙂